- Πρωτοπόρες μέθοδοι προώθησης και πώλησης προϊόντων
- Διατήρηση, αποκατάσταση, ενίσχυση και ανάδειξη των γενετικών πόρων
- Διατήρηση, αποκατάσταση, ενίσχυση και ανάδειξη της βιοποικιλότητας των οικοσυστημάτων
- Προστασία, διατήρηση και αποκατάσταση των εδαφικών και υδατικών πόρων
- Προστασία, διατήρηση και αποκατάσταση της βλάστησης
- Ορθολογική διαχείριση των εδαφοϋδατικών πόρων
- Ορθολογική διαχείριση οικοσυστημάτων και εδαφοϋδατικών πόρων με τη χρήση νέων τεχνολογιών
- Παγκοσμιοποίηση των αγορών- προώθηση Πωλήσεων
- Προώθηση της κατανάλωσης των αγρ. προϊόντων εντός της κοινότητας / περιοχή
- Τυποποίηση-Συσκευασία-Logistics / επώνυμα ελληνικά προϊόντα, τα διαβατήρια για επιτυχημένες εξαγωγές
- Προώθηση, νέα μέσα-διαδίκτυο, e-shops, συμμετοχή σε εκθέσεις
- Τυποποίηση και συσκευασία αγροτικών προϊόντων.
- Διανομή αγροτικών προϊόντων και φορείς εμπορίας.
- Η διαχείριση της ζήτησης και ανάπτυξη νέων προϊόντων.
- Τιμολόγηση αγροτικού προϊόντος (οι παράγοντες που προσδιορίζουν την τιμή, πολιτικές τιμών
- Προϋπολογισμός και ανάλυση κόστους, μέθοδοι προσδιορισμού τιμής).
- Η έννοια και η σημασία της διανομής των αγροτικών προϊόντων. Δημιουργία εταιρικής ταυτότητας.
- Διαφήμιση αγροτικών προϊόντων.
- Δημόσιες σχέσεις – ενέργειες εταιρικής κοινωνικής ευθύνης.
- Έρευνα αγοράς- προωθητικές ενέργειες
- Ηλεκτρονικό εμπόριο