Διάθεση και Προώθηση Τοπικών Προϊόντων

  • Πρωτοπόρες μέθοδοι προώθησης και πώλησης προϊόντων
  • Διατήρηση, αποκατάσταση, ενίσχυση και ανάδειξη των γενετικών πόρων
  • Διατήρηση, αποκατάσταση, ενίσχυση και ανάδειξη της βιοποικιλότητας των οικοσυστημάτων
  • Προστασία, διατήρηση και αποκατάσταση των εδαφικών και υδατικών πόρων
  • Προστασία, διατήρηση και αποκατάσταση της βλάστησης
  • Ορθολογική διαχείριση των εδαφοϋδατικών πόρων
  • Ορθολογική διαχείριση οικοσυστημάτων και εδαφοϋδατικών πόρων με τη χρήση νέων τεχνολογιών
  • Παγκοσμιοποίηση των αγορών- προώθηση Πωλήσεων
  • Προώθηση της κατανάλωσης των αγρ. προϊόντων εντός της κοινότητας / περιοχή
  • Τυποποίηση-Συσκευασία-Logistics / επώνυμα ελληνικά προϊόντα, τα διαβατήρια για επιτυχημένες εξαγωγές
  • Προώθηση, νέα μέσα-διαδίκτυο, e-shops, συμμετοχή σε εκθέσεις
  • Τυποποίηση και συσκευασία αγροτικών προϊόντων.
  • Διανομή αγροτικών προϊόντων και φορείς εμπορίας.
  • Η διαχείριση της ζήτησης και ανάπτυξη νέων προϊόντων.
  • Τιμολόγηση αγροτικού προϊόντος (οι παράγοντες που προσδιορίζουν την τιμή, πολιτικές τιμών
  • Προϋπολογισμός και ανάλυση κόστους, μέθοδοι προσδιορισμού τιμής).
  • Η έννοια και η σημασία της διανομής των αγροτικών προϊόντων. Δημιουργία εταιρικής ταυτότητας.
  • Διαφήμιση αγροτικών προϊόντων.
  • Δημόσιες σχέσεις – ενέργειες εταιρικής κοινωνικής ευθύνης.
  • Έρευνα αγοράς- προωθητικές ενέργειες
  • Ηλεκτρονικό εμπόριο