1. Αγροτουρισμός – Οικοτουρισμός
- Αγροτουρισμός – Γενικές έννοιες
- Ίδρυση, λειτουργία και οικονομική διαχείριση μίας αγροτουριστικής επιχείρησης
- Προβολή (Μάρκετινγκ) αγροτουριστικών επιχειρήσεων
- Αγροτικη αναπτυξη: προοπτικες και προκλησεις
- Εργαλεία ανάπτυξης της εξωστρέφειας – πως κερδίζεται το παιχνίδι της εξωστρέφειας
- Τουρισμος: η επομενη ημερα – εργαλεια αναπτυξης
- Ανθρωπινο δυναμικο: επενδυση στη γνωση
- Βιολογική καλλιέργεια εναλλακτικών κηπευτικών
- Οικοτουρισμός
- Διαχείριση αποβλήτων και επεξεργασία λυμάτων σε οικοτουριστικές μονάδες
- Επάρκεια ενέργειας και έλεγχος σε τουριστικά ακίνητα και καταλύματα
- Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας σε τουριστικά καταλύματα
- Προσαρμογή του τουρισμού στις κλιματικές αλλαγές
- Μηχανισμοί υποστήριξης αποφάσεων για τη διαχείριση της βιωσιμότητας σε τουριστικά καταλύματα
- Περιβαλλοντική και τουριστική ανάπτυξη
- Περιβαλλοντική συνείδηση & εκπαίδευση των τουριστών
- Κίνητρα και φραγμοί οικοτουριστικής συμπεριφοράς
- Πράσινες επενδύσεις στον τουριστικό τομέα
- Το κόστος και τα οφέλη του οικοτουρισμού
- Ο οικοτουρισμός: Μέθοδος αλλαγής προτύπων μαζικού τουρισμού
- Οικοτουριστική ανάπτυξη σε ερημωμένες περιοχές
- Εθνικοί οργανισμοί τουρισμού
- Επενδύσεις στον οικοτουρισμό
- Όργανα χρηματοδότησης οικοτουριστικών δράσεων
- μη κυβερνητικοί οργανισμοί προστασία του περιβάλλοντος
2 Οινοτουρισμός – παραδοσιακά προϊόντα
3 Προσκυνηματικός Τουρισμός
4 Εκπαιδευτικός Τουρισμός
- Διοργάνωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων για φοιτητές πανεπιστημίων και κολεγίων.
- Προγράμματα εκπαιδευτικού και πολιτιστικού περιεχομένου για εκδρομές σχολείων και πανεπιστημίων από την Ελλάδα και το εξωτερικό.
- Προγράμματα εκπαίδευσης και γνωριμίας της Ελληνικής πολιτιστικής κληρονομιάς.
- Προγράμματα εκμάθησης της Ελληνικής γλώσσας
5. Γαστρονομικός τουρισμός: Η εναλλακτική πρόταση
- Γαστρονομικός Τουρισμός: Πολιτική της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την ποιότητα των αργοδιατροφικών προϊόντων
- Δράσεις στήριξης των ελληνικών προϊόντων ως προϋπόθεση ανάπτυξης και εξωστρέφειας της ελληνικής οικονομίας
- Γαστρονομία και Τουρισμός στο Εξωτερικό
- Γαστρονομική Προσφορά στο Εξωτερικό
- Γαστρονομία και Τουρισμός
- Τουριστικοί Φορείς και Γαστρονομία
- Γαστρονομία και Τουρισμός στην Ελλάδα
- Περιοχές της Ελλάδας με Ιδιαίτερη Γαστρονομική Ταυτότητα
- Σχέδιο Ενσωμάτωσης της Γαστρονομίας στο Μάρκετινγκ του Ελληνικού Τουρισμού
- Η ταυτότητα του ατόμου και ο ρόλος της γαστρονομίας
- Η κινητικότητα των τροφίμων
- Οι αλλαγές στη γαστρονομική προσφορά εξαιτίας του τουρισμού
- Τουρισμός και τρόφιμα
- Οι βασικές τάσεις στη γαστρονομία σήμερα
- Εξαγωγικό μάρκετινγκ,
- εξαγωγικό branding,
- εμφιάλωση και συσκευασία προϊόντος για δυναμική εικόνα στις ξένες αγορές,
- Τελωνιακά-δασμολογικά θέματα